مدفوع گربه‌ها را می خورند!

گاهی اوقات سگ‌ها، مدفوع گربه‌ها را می خورند!
قابل توجه دوستانی که سگ و گربه را همزمان نگهداری می کنند.

مدفوع گربه‌ها را می خورند!دلایل

کمبود تغذیه‌

امکان دارد نقص در عملکرد سگ شما نتیجه رژیم غذایی او باشد. برای اضافه کردن پروتئین، ویتامین‌ها و چربی حیوان خود با دامپزشک متبحر مشورت کنید.

خستگی یا استرس

این احتمال وجود دارد که سگ‌ها به خاطر استرس، مدفوع گربه‌ها را به راحتی بخورند، برای حل این مشکل در نظر بگیرید که سگ شما به طور کافی فعالیت بدنی و تحرک ذهنی داشته باشد.

شرایط پزشکی خاص

ممکن است بخاطر یک سری بیماری خاص، سگ‌ها خیلی گرسنه شوند که باعث می‌شود آن‌ها هر چیزی را مصرف کنند. برای حل این مشکل، حتما با دامپزشک او ملاقات کنید.

دو طریق جلوگیری

به طور کل شما می توانید با دو طریق از سگ خود جلوگیری کنید که مدفوع گربه را نخورد.

1.یک بستر مدرن تهیه کنید.

شما نیاز به یک بستر مدرن دارید که به طور خودکار زباله ها را از جعبه بستر او تمیز کند که نیاز شما را که در خانه خود سگ و گربه دارید تامین می کند. تنظیم تایمر این جعبه مدرن مانع از آن می شود که سگ شما از بستر گربه غذای خود را تامین بکند.

2.جعبه بستر را برای سگ خود غیرقابل دسترسی کنید.

جعبه بستر را دور از دسترس او قرار دهید، مثلا در یک مکانی که فقط گربه شما بتواند به آن مکان برود یا می توانید جعبه بستر بخرید که به طور موثر آن را پنهان می کند و از دسترسی سگ ها جلوگیری می کند. همچنین می توانید کابینت مخصوص نگهداری جعبه بستر را امتحان کنید.

درسته که در بیشتر موارد سگ‌ها از خوردن مدفوع گربه‌ها، بیمار نمی شوند با این حال، این یک نگرانی واقعی است چون باکتری‌های مضری در مدفوع گربه‌ها وجود دارد که سبب انتقال یک سری عفونت‌ها به سگ‌ها می‌شود.

جهت مشاهده مقالات بیشتر به مجله سایت مراجعه نمائید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *