طناب توپی و تشویقی

گاهی اوقات مشغله کاری باعث می شود تا وقت لازم برای بازی با حیوان خانگی را نداشته باشید. داشتن حوصله کافی، شرط لازم برای بازی و سرگرم کردن حیوان خانگی می باشد. سرگرم کردن حیوان خانگی باعث ایجاد اوقات خوش برای حیوان شما خواهد شد. بنابراین می توانید با چند وسیله ساده، اسباب بازی و سرگرمی حیوان خانگی خود را تولید کنید. طناب توپی یکی از بهترین گزینه ها به عنوان تشویقی و وسیله مناسب برای سرگرم کردن سگ ها می باشد.

وسایل مورد نیاز

قیچی

طناب به ضخامت ۲٫۵-۳ سانتی متر

سیم مفتول با روکش پلاستیکی و تشویقی

طرز ساخت طناب توپی و تشویقی

ابتدا و انتهای طناب ها را با سیم مفتول به هم وصل کنید تا تعداد طناب های کنار هم از هم جدا نشوند. طناب ها را به آرامی به دست خود گره شل بزنید.

طناب توپی و تشویقی - سرگرمی و غذا

طبق تصویر زیر، از ۳ ردیف طناب کنار هم استفاده شده است. بعد از گره زدن در روی دست، طناب گره و پیچ شده را از دست خارج نمائید.

طناب توپی و تشویقی

قرار گرفتن تعداد طناب ها کنار هم، بستگی به شما دارد. بعد از رهایی دست از وسط طناب توپی گره شده، شروع به دور زدن طناب به قسمت گره شده بکنید.

طناب توپی و تشویقی

طناب ها را به اندازه مشت دست خود، گره بزنید. انتهای طناب را از قسمت گره خورده، رد کنید. در این مرحله می توانید حالت توپی طناب را به صورت شکل اولیه مشاهده کنید.

بهتر است قبل از گره زدن نهایی، غذا یا تشویقی را در داخل آن قرار بدهید. گره خود را شل بزنید تا سگ شما موقع بازی به راحتی آن را پیدا بکند. تشویقی را در این مرحله داخل طناب توپی در حال شکل گیری قرار دهید.

طناب توپی و تشویقی

در انتهای کار، می توانید قسمت های اضافه را با قیچی اصلاح کنید و مفتول را باز کنید. فراموش نکنید که مفتول را حتما باز کنید تا مفتول طناب توپی موقع بازی، موجب آسیب به حیوان خانگی نشود.

طناب توپی و تشویقی

حالا می توانید اسباب بازی ساخت خود را که طناب توپی نام دارد و حاوی تشویقی هم هست به سگ خود هدیه دهید. این وسیله مناسب برای سرگرمی حیوان خانگی شماست. مطمئن باشید حیوان خانگی شما از بازی با آن لذت خواهد برد.

طناب توپی و تشویقی

جهت مشاهده مطالب بیشتر به مجله دنیای حیوانات مراجعه نمائید

2 دیدگاه

  • سلام
    لطفا عکس هایی از نحوی ساختن و مراحل آن قرار دهید تا بتوانیم به راحتی این اسباب بازی حیوانات را درست کنیم.
    ممنون

    • با سلام
      به زودی سایت با محتوای مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در حال حاضر وب سایت در حال تست می باشید و در روزهای آتی شکل و محتوای مناسب تری دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *